Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Απολαυστικές συνταγές αποκλειστικά για 25plus!!

Πρώτο βράδυ του Αυγούστου..περνάει γρήγορα ο καιρός..οι περισσότεροι λείπουν διακοπές και εγώ είμαι ακόμα εδώ..στην Αθήνα και διαβάζω.. :-( 
Κάθομαι στην βεράντα μου, προσπαθώ να συγκεντρωθώ ακούγοντας μουσική.. ομώς πείνασα.. Μπαίνω μέσα σιγοτραγουδόντας να δω τι θα φάω.. το ψυγείο άδειο και η αλήθεια είναι πως δεν θέλω να παραγγείλω.. Τι κάνουμε λοιπόν σε τέτοιες περιπτώσεις?
Αν και δεν φημίζομαι για τις μαγείρικές μου ικανότητες..δεν έχω άλλη επιλογή.. ΘΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΩ..
Ευτυχώς η μαμά μου έχει προβλέψει κάτι τέτοιες καταστάσεις και μου χει γράψει μια συνταγή ειδικά για άτομα τόσο ''σχετικά'' στην μαγειρική όσο εγώ..
Τα μόνα που θα χρειαστώ είναι:
·        2 φύλλα σφολιάτας
·        2 στήθια κοτόπουλο
·        2 φέτες ζαμπόν
·        1κούπα τριμμένο κίτρινο τυρί
·        ½ γάλα εβαπορέ
3 κουταλιές λάδι

Και στη συνέχεια αρχίζουμε τη διαδικασία... Απαραίτητη προϋπόθεση να έχουμε μουσική στην κουζίνα.. :-) Βάζουμε το κοτόπουλο σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε αρκετό νερό μέχρι να σκεπαστεί (αφού το έχουμε πλύνει πρώτα φυσικα!), προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι και το αφήνουμε μέχρι να βράσει καλά και να μαλακώσει. Αφού είναι έτοιμο το κόβουμε μαζί με το ζαμπόν κομματάκια. Τα ανακατεύουμε με το τυρί, το γάλα και το λάδι. Αλείφουμε το ταψί με λίγο ελαιόλαδο και απλώνουμε το 1 φύλλο σφολιάτας. Πάνω σε αυτό βάζουμε τη γέμιση και σκεπάζουμε με το άλλο φύλλο σφολιάτας. Βάζουμε την πίτα αφού έχουμε προθερμάνει τον φούρνο στους 200ο C  και την ψήνουμε στους 180ο C για μία ώρα περίπου μέχρι να ροδίσει η σφολιάτα μας. 
Tώρα αν θέλουμε και επιδόρπιο τα κορίτσια του BakeMe Softly-http://bakemesoftly.blogspot.gr/ μας έχουν την λύση..
Δροσερό και γευστικότατο Smoothie με φράουλες θα χρειαστούμε:
·        1 κούπα παγωμένες φράουλες
·        1 μπανάνα
·        1 φλιτζάνι γάλα
·        2 κουταλιές ζάχαρη
·        2-3 σταγόνες άρωμα βανίλιας

Βάζουμε τις παγωμένες φράουλες στο μπλέντερ. Προσθέτουμε τη μπανάνα σε κομμάτια και ρίχνουμε το γάλα. Βάζουμε ελάχιστο άρωμα βανίλιας και τη ζάχαρη. Ανακατεύουμε καλά στο μπλέντερ και είναι έτοιμο!!

Δοκιμάστε τα και εσείς και περιμένω να ακούσω τις εντυπώσεις σας!


3 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι πώς εδώ που βρίσκομαι μου λείπουν λίγα βασικά υλικά..όπως και μπλέντερ(!)..για να τα δοκιμάσω, παρόλα αυτά ακούγονται και τα δύο πεντανόστιμα και λαχταριστά!! Είναι γεγονός ότι τέτοιες απλές και γρήγορες συνταγές είναι ιδανικές στην περίπτωσή μας.. Να σπάει και λίγο η ρουτίνα του διαβάσματος τελοσπάντων, όταν δεν υπαρχει χρόνος για βολτίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είρηνακι υπόσχομαι η επόμενη συνταγή να είναι απλοκλείστικά για ξενιτεμένους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή